B E R A B U K


 setelah sekian lama aku tak merapu rapan dalam blog.
akhirnya hari ini aku rasa rindu pulak nk ber-blog setelah 
dah membunuh penyakit M yang  berlambak dalam diri.
lagi pun lepas spm nie aku memang tak ade keje.
keje aku hanya lah tanam anggur kat rumah.
aku rasa start bulan satu 2012 baru la aku nk start keje
sekarang aku nk menikmati cuti dulu. 

sebab buat masa ini macam macam benda aku plan nak buat antara nya :

  • nak cari makanan yang aku teragak nak makan.eg; mee bandung, laksa baba nyonya, strawberry marshmelow  chesse cake, dan banyak lagi.
  • nak belajar menjahit pakai mesin jahit dengan emak
  • nak buat benda yang aku tak boleh buat  masa sekolah. eg; online sampai termuntah
  • nak tengok tv. sebab aku jarang tengok tv masa sekolah. tengok berita pon jarang. kalau pergi sekolah aku nie mcm katak bawah tempurung je.
  • nak duduk rumah meluangkan masa dengan family. sebab selama ini aku rasa aku byk luangkan masa dengan kawan kawan.
  • nak tolong mak buat kerja kerja rumah 

lepas aku da buat semua perkara-perkara tuh baru la aku nk kerja memang mengada ngada si aishah nie.

walaupun exam SPM da habis. bagi aku belum ada makna MERDEKA
yang ada hanya MERDE**. sebab selagi aku tak dapat keputusan yang aku rasa setimpal
dengan apa titik peluh aku selama 12 tahun aku belajar.
aku tak boleh sempurnakan perkataan tersebut.
buat masa ini bukan masa nak enjoy lupa diri je. aku rasa aku kene doa banyak banyak
dan bertawakal kepada ALLAH SWT supaya orang yang tanda paper aku tuh
"SUCI, MULIA LAGI BAIK HATI"
masa dia mark paper aku mood dia baik dan seronok.
AMIN...


aishah nasuha

No comments:

Post a Comment