terima kasih semua

tujuan post ini adalah untuk mengucapkan
terima kaish yag teramat
kepada mereka yang telah membuatkan 
cuti sekolah saya amat bermakna buat kali ini

memang byk bnde yang aku lakukan 
semasa cuti sekolah kali ini jumaat last sekolah
sebelum cuti aku da mula merayap da.

27 MAY ~30, trip to langkawi


1ST DAY

terima kasih AZYAN FAIRUZ kerana membawa
kami sekeluarga ke LANGKAWI
malam jumaat tuh terus da pergi langkawi


2ND DAY

aktiviti pergi kilim forest geopark.
pergi gua kelawar, pergi tempat ikan,
pastu pusing puisng naik bot.
selepas itu, pergi shopping dekat idaman suri


3RD DAY


jalan jalan pergi muzium mahsuri
lepas tuh pergi cable car.
masa nie aku mmg letih berjalan
rasa nk tercabut kaki aku.


LAST DAY :(


masa nie shopping last minit dekat jetty point
lepas tuh sementara nk tunggu feri jalan jalan dekat
dataran helang langkawi
pukul 3 feri smpi
then naik bus balik semenyih sampai umah pukul 12 mlm


terima kasih banyak banyak
AZYAN FAIRUZ akak saya yg tersayang
sbb bawa pergi langkawi support 100%
time dekat sana. insyallah lain kali saya pulak bawa
korang semua pergi jalan. AMIN


2 JUNE, secret recepi


terima kasih siti nur sharina, ifwat ibrahim dan athirah
kerana anda telah menyetelkan keje gambar
gambar budak asrama ari tuh. terima kasih byk2.
athirah terima kasih meluangkan masa lepak 
dengan kami semua. tgk gmbr2 balik kn
terasa da mcm adek beradik pulak. 


3 JUNE, istana budaya


pada hari itu saya meluangkan masa
bersama AHMAD MUSSADDIQ dan
 familynya ke istana budaya
tgk muzikal poster kt atas tuh.
agak membosankan jugak la. dgn lagu 60-an semua tuh
nasib baik dia ade kalau tak ader kot aku rasa
 mmg aku da mimpi kot
dan hari itu first time aku balik rumah lambat
aku balik pukul 2 pagi keluar pukul 5 petang
cuba bayangkan betapa lama nya aku keluar gan dia

btw, terima kasih byk byk mussaddiq saya, siti khadijah
dan akak mussaddiq( sorry tak tahu nama), haha
kerana ajak saya ke istana budaya hari itu.

mmg tak ader gmbr nk upload time nie
tapi aku nk share satu lagu yg aku suka
sejak tgk musikal tuh.
serius best gila. maksud lagu tuh mmg mendalam




dan secara kebetulan time nie jugak
 aku da 9 bulan gan dia
okey cukup


4 JUNE, viva home


terima kasih akak ida bwk kami pegi tgk wayang
dekat viva home. mcm org gila tgk wayang gan akak ida
gelak mcm org tak betul. terima kasih mimi jugak
melayan keranah akak semua. mmg lama tak 
lepak sama sama gan korang semua.



7 JUNE, tmn botani, putrajaya


melakukan photoshoot di tmn botani putrajaya
untuk jualan satin shawl.
mcm biasa photographer saya
SITI NURSHARINA
IFWAT IBRAHIM
terima kasih korang tolong aku time tuh
lepas berphotoshoot apa lagi terbang pegi 
teman ibu shopping. muka penat je ewat
melayan perempuan perempuan
jalan jalan kt shopping complex



9 JUNE, bowling metropoint


bermain bowling bersama budak KCM
memang menyeronokkan jumpa dak dak rinching
aku rasa kt sana suara geng kami je yg kuat
mmg riuh gila. aku rasa nie kenang
yg tak dpt di lupakan juga la bersama kwn kwn
bowling dan longkang tuh bnde biasa la
aku main tak serius pon saja saja nk mengila


bak kata cikgu sam sir tuisyen aku
"hormatilah cuti anda"
maksud dia cuti cuti la.
cuti dengan serius. jadi time belajar belajar la.
belajar dengan serius.
okey tak lama lagi sekolah pulak memanggil
okey da bye. chaw cincau. salam

aishah nasuha

1 comment: