deactivated ?

MENGAPA DEACTIVATED FACEBOOK?
 aku rasa terlalu banyak masa aku habis kan dengan facebook ini la dan teramat lah melalaikan. aku nak focus dan serius dalam study aku walaupun lambat lagi nak start tapi aku rasa aku perlukan masa nak sesuai kan diri tanpa facebook.


MACAM MANA AKU NAK CONTACT DENGAN KAWAN-II?
kan ada email boleh google talk , twitter dan handphone. bagi aku twitter tidak la terlalu melalaikan. twiter berguna jugak bila aku tak ade kredit nak contact abang dengan akak aku. nah nie twitter aku https://twitter.com/#!/AishahNasuha. aku baru je buat twitter baru. ingat nak deactivated jugak tapi sayang laa pula.

SAMPAI BILA NAK DI DEACTIVATED KAN?
yang penting aku akn deactivated kan dalam jangka masa panjang paling lama 1 tahun maksima pun 6 tahun. nanti tiba tiba aku reactivated facebook aku hantar invite wedding. haha okayy merapu. bukan apa aku rasa sayang tak pakai facebook sampai bila bila sebab ramai cikgu family dengan kawan kawan lama dekat situ. so nanti nanti la aku reactivated



aishah nasuha (:


No comments:

Post a Comment