HB najla♥


Semalam sambut birthday najla dekat kfc dengan eina, 
tyka, luqman. syafiq fitri,junai, wan, muhaimin dengan aku sekali.
memang pelik 4 orang je perempuan,  lelaki je ramai.
kita org ader krisis dengan dak perempuan kat kelas.
jadi sebab tuh la ramai sgt lelaki yg ader.

junai
luqman bieber
muhaimin
azizi
syafiq fitri
tykaa
aku rasa nie frist time aku lepak lepak gan dak sekolah kesuma
hehe. baru aku kenal sapa korang semua sebenarnya.
yela kat sekolah org mmg lain kalau kat luar lain luar biasa



 nak suap suap pulak. gambar muhaimin gan junai 
mmg jijik. nk termuntah aku tgok.






memang seronok lepak lepak gan korang
mmg first time aku amik port  pasal dak dak kelas :D



TERIMA KASIH SEMUA!!!!


happy birthday najla.
may god bless you :D
aishah nasuha

No comments:

Post a Comment