8 mei 2011

aku gan eina mcm biasa banyak keje kami nie.
hari tuh memang kami busy byk pulak rumah kene pegi.

destinasi pertama aku pada hari tu adalah pergi tuisyen
dekat kajang dari pukul 9 smpi 1 tengah hari
aku memang seronok pergi tuisyen time tu sebab ader exam
aku dpt paling higher 94% haha (muka berlagak)
alhamdulillah macam nk rak aku baca.

destinasi kedua lepas balik tuisyen terbang ke KENDURI
KAWIN DEKAT RUMAH AKIM/ AYAM

berbaju kurung

bergambar *click lihat lebih jelas*

jika anda semua perasan KENAPA AKU GAN EINA JE PEREMPUAN
ini semua keje akim la. rupa nya hanya kami dua orang perempuan
yang di jemput untuk ke kenduri nie
memang ramai orang pandang kami semacam -.-'


HAKIM (:
apa apa pun terima kasih hakim sebab sudi ajak kami
pergi kenduri kawin kt rumah ko tuh
dan terima kasih diatas makanan yg sedap :D

destinasi ketiga pulak balik umah tukar baju
aku nie da tiga kali da tukar baju hari nie
sebab rimas aku pakai baju kurung lama lama.

dress

memang tontonan anda semua untuk gelak
memang susah la kalau nk tengok aku pakai baju yang feminim sebegitu.
OMMMMGGG! 

destinasi keempat balik kampung LENGENG 
sambut MOTHER DAY dengan nenek



macam biasa amik gambar banyak eina 
sekarang kerap amik gmbar soo dengan cara tuh
boleh la dia practice snap picture lawa lawa :)

ayah n ibu 

*click untuk lihat lebih jelas*

aku macam biasa la di jadikan oleh eina
model tak berbayar dia. sebab dia nk 
belajar amik gmbr punya pasal -.-'









okey da habis tu destinasi kelima ke
SWEET SIXTEEN MIMI

birthday girl a.k.a mimi kesygan saya (:
sorry la mimi okey aka lambat datang
apa apa pun hulk awak nie datang juga okey
happy birthday si keding saya.
may god bless you.
nanti present akak terbang kn :)
love you


destinasi keenam ke RUMAH SITI
disebabkan ibu tak ader and abg apiz tak angkat call
so, mama siti tlg anta kami balik rumah.
sebelum tuh kami tengok album dia time kecik kecik
hahahha. anda mmg comel siti.
mmg tak boleh lupa lipstick tuh :D

siti
terima kasih banyak banyak siti :)

okey da abis la. apa apa pun 
TERRRRIMMAAA KAASIIIIH SEMUUUA!
mak aku cakap kan aku nie dah macam wakil rakyat
busy memanjang ader je rumah kene pergi tiime cuti :D


aishah nasuha

No comments:

Post a Comment