karnival ke shopping?

assalamualakikum, hari sabtu yang lepas aku pergi rombongan sekolah ke mines untuk KARNIVAL JOM MASUK U.  macam macam info yang aku dapat. bukan itu sahaja, aku juga da decide da nak pegi mana selepas dapat result spm nnt. insyaalllah.

sebelum -.-'
sebelum
selepas :)

but the way, kami mula mula pakai baju sekolah nmpk begitu larh skema. tapi da tukar baju da. baju kurung lagi tuh. arab arab larh kononnya. ramai jugak dak dak sekolah yang pandang semacam. tapi ada saya kisah. saya yang pakai bukan awak. just be your self! tak payah pkir orang lain. :)



tapi yang menjadi kemusykilan saya adalah apabila aku pon tak tahu nie pegi karnival ke shopping? kerana karnival ini buat dekat mines. so, lepas habis jalan kt shopping complex. mmg gilak larh jalan jalan gan si gilak gilak saya. macam biasa dengan EINA, AFINA, AMER AND EWAT. eh!! lagi dua orang kawan baru saya ENASH GAN SHERA. mmg tak betul keluar gan dorang semua nie. sebelum keluar rumah aku mmg byk masalah. stress  gila tapi lepas da spend time dengan dorang semua mmg aku da lupa semua masalah aku. terima kasih kawan kawan saya.
ewat eina

eina afina
amer eina
enash eira
si pendekx saya
aishah nasuha ♥

No comments:

Post a Comment