cara untuk megelakkan diri dari dikacau laki mengatal

kalau  perempuan mahupun wanita keluar rumah masalah dikacau adalah perkara yang biasa di dengar.
namun adakah anda tahu bagaimana untuk mengatasi masalah itu. hari ini saya ingin berkongsi cara yang saya amalkan setiap kali saya keluar rumah.

1. elakkan diri daripada memakai pakaian yg mencolok mata atau kata lebih senang yg lebih seksi dan terlampau terseksa apabila di pandang.
2. elakkan memakai minyak wangi yg terlampau banyak senang cerita mandi perfume.
3. semasa di dalam bas sekiranya ada lelaki yg bertindakan dekat dekat dengan anda. jelingan mereka. PANDANG MAUT.
4. elakkan daripada senyum kepada orang yg tidak dikenali.
5. buat muka GANGTER (muka serius) jika ada berada di tempat yg ramai orang seperti di dalam bas.
6. sediakan PEPPER SPARY di dalam beg anda. supaya dpt di jadi kan sebagai pistol semasa anda dikacau oleh mamat gatal itu.

jadi dengan tips-tips yang aku kongsi bersama ini dapat diamalkan oleh kaum perempuan diluar sana. supaya lelaki lelaki yg gatal nak mampos tuh tak mengacau anda.

aishah nasuha 

2 comments:

  1. hahaha. yg penting aku berjaya tahu kalau aku buat cara nie. tak ader sape berani nk kacau aku. -.-'( muka belagak) :P

    ReplyDelete