time to more struggle

 

di sebabkan ujian mid year nak dekat da nie.
aku pon ambil keputusan nk study group gan najla
kat kfc hari nie.buat revision akaun form 4.
dengan buat folio akaun yang menguji kesabaran.

najla a.k.a cikgu saya
najla memang banyak da tolong aku mengajar aku macam macam
terima kasih kawan. :')
sebab ajar aku akaun yang aku ngogek sangat tuh.


tapi macam biasa larh. dimana ada AISHAH NASUHA
di situ ader SITI NURSHARINA.
dia kan bodyguard saya.
but the way, thanks eina sebab teman aku.

hasil kerja eina akibat bosan
tercomel pulak -.-'
(:

nabil naqib nie pon ader jugak. 
di situ ade sharina di situ nabil naqib ader.
kalau abil nie wujud memang aku masuk air larh.
kegilaan melanda seketika. 


azizi datang pulak masa tuh. lansung bergossip larh gan si budak nie.
gelak gelak smpi keluar air mata da aku masa tuh.
but the way, azizi thanks sbb sanggup melayan aku yg masuk air gilak masa tuh
aku rasa nie larh first time ko tengok aishah yg sebenar (:


muka mmg mintak penampa. :D



aishah nasuha

No comments:

Post a Comment