terima kasih kawan

akibat bosan yang terlampau hanya duduk di rumah menghadap benda yang sama.
aku dan siti nursharina mengambil keputusan untuk lepak ke mcd.
memang lama tak lepak dengan nabil  dan alan.
akhirnya jumpa juga kami. aku memang bosan duduk rumah wat homework.
so, kali nie buat homework kt mcd pulak.

alan a.k.a BARUAH (:
nabil naqib
sharina (:
kalau lepak kat mcd nie mcm orang gilak masing masing 
mcm biasa larh macam macam orang kami jumper
kami jumpa dy hshmdn dan nisam


budak comel nie la dy. aku first time jumpe dia sebenar ye. 
semalam nie kenal dalam facebook jew. but the way, nice to meet you cute girl.

aku suka gila gambar nie. muka alan tak puas hati jew.
nie la nisam. si gilak amik gambar.
 nisam nnt belanja kami pulak makan okey.
budak da keje kn.ahaks!


50% pic dalam nie mmg nisam je larh yang nmpk.
muka dia je yg nmpk full dalam banyak banyak pic nie.
dia ni mmg ader penyakit kot jumpa camera
but the way, muka semua orang dlm pic nie comel comel (:

betul kata seseorang manusia tuh walaupon aku tak ader dia
tapi aku ade eina, afina, nabil, alan, ewat, amer 
yang sentiasa buat aku gelak macam orang gila.
terima kasih kawan :')


aishah nasuha

2 comments: