1#photoshoot

assalamualaikum, semalam aku, siti nursharina, ifwat ibrahim, nazrel
melakukan operasi ambil gambar dekat ********
memang penat balik sampi pukul 11 malam sebab bnyk keje lagi nnt kami
siap kn. biasa la mencari duit katakan. hahaha :D

aku macam biasa menjadi model tanpa di bayar mereka.
haha. sebenarnya hajat kami bukan nak amik gmbr kami.
nk amek gmbr *** *****  sebenarye tapi alang alang kan
masa rest aku pon PHOTOSHOOT la :D

CAPTURE BY SITI NUR SHARINA










CAPTURE BY IFWAT IBRAHIM





CAPTURE BY NAZREL

*ader sebenarnya tapi ewat tak bgi lagi nnt aku upload !*

ATTENTION!
untuk mengelakkan orang tanya aku macam mana aku pakai 
tudung seperti gambar di atas aku share video ini.
aku menuntut ilmu dari HANA TAJIMA sebenarnya.
SELAMAT MECUBA :)


sekiranya anda terfikir kenapa byk sgt simbol *****
dalam post ini nnt aku sambung pnjng cerita dia.
penat aku nk cerita. esok aku post lagi.
bubye :)
aishah nasuha

1 comment:

  1. gambar ketiga tuu mcm kat sekolah saia jee ..
    =='

    ReplyDelete